Selasa, 05 Maret 2013

AKU AKAN TETAP TERSENYUM

Cinta..
Kau pernah simpan cintamu dihatiku dan bahagia indah segala yg kurasa..
Rindu..
Perasaanku padamu yg berkecamuk berbaur rasa ingin bertemu..
Tangis..
Berderai air mataku antara bahgia dan pilu Yg berlapis-lapis..
Senyum..
Aku ukir tawa didepanmu walau hakekat sedih yg kucium..
Luka..
Rasa ini yg kerap kau timpahkan padaku betapa sakit kurasa..
Semuanya sudah kutelan menjadi makanan hidupku..
Namun aku tetap akan selalu tersenyum dihadapanmu..
Kerana aku tak mau kau dan dunia menertawakan kelemahanku..
Jika kini kau yg mencabik hatiku..
Mungkin kelak insan lain yg memberi penawar lukaku..
Walau sejuta kali luka merobek hatiku..
Aku tetap akan tersenyum kerana luka ini pasti kan hilang diobati waktu..
Hanya kesabaranku yg kupendam dlm kecewa yg kau lakukan..
Akan kuukir senyuman dn kusimpan tangisan walau luka yg kau berikan..
Karena kasih sayang-ku padamu mengalahkan jumlah segala kesakitan..
Tak akan dpt terbayangkan cintaku padamu karena hanya kau insan kesayangan..
Aku akan bersabar dan terus bersabar sehingga kelak kau sadar perasaan yg telah kukorbankan..



)*(titin)*(

Tidak ada komentar:

Posting Komentar